marți, 1 septembrie 2009

A-nceput numaratoarea inversa

Sa ne pregatim, asadar. Pe 13 septembrie 2009, la ora 9 dimineata (nu ne specifica si minutele), va avea loc "marele cutremur", ne spune Aurel Raileanu - Omul magnet. Lumea se va purifica, toti cei rai mor (cei buni vor supravietui, se subintelege), vom trece printr-un salt vibrational "de la 4, la 5 dimensiuni" (ce-o mai fi si asta, maica?). Criza mondiala e fleac, oricum ea face parte din procesul de purificare al planetei.
Asta nu-i nimic. Mr. Magnet vindeca migrene, membre luxate si dureri de spate, de gat si de stomac, asta in caz ca ne sucim ceva in timpul cutremurului - sa stim la cine sa apelam.

5 comentarii:

  1. Oooooo...unde se gaseste mister magnet asta,ca eu am o durere urata de azi dimineata ,undeva unde nu se vede,ca m-am constipat si as avea nevoie de ajutor...:)))
    E mare gradina aia,Dumnezeu a uitat poarta deschisa si dupa ce a incuiat-o,unii au sarit gradul...sti?!:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ana-Maria: Ca el sunt foarte multi. Tratamentele miraculoase care merg pe principii gen "indepartarea blocajului energetic" se practica
    "la greu" in zilele noastre (contra cost, desigur!) si, din punctul meu de vedere, nu se deosebesc de descantecele vracilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai daca e programat pe 13, e de inteles. cifra fatidica, in opinia unora. nici nu se putea "alege" alta zi pentru cutremur. dar neaparat sa fie dupa pranz, inainte de stirile de la ora 5, ca sa aiba televiziunile ce transmite...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ all: Multumesc pentru vizita!

    @ Dan Gheorghe: M-am gandit si eu la cifra 13, dar n-am vrut sa fiu prea malitioasa, cat despre stirile de la ora 5, scapam de ele oricum - cutremurul va avea loc la 9 dimineata.

    @ Alice Mihalache: Ai uitat ghilimelele, Alice.

    RăspundețiȘtergere